Number of the records: 1
A Review of Neuromarketing Origins as a New Marketing Research Method
Title A Review of Neuromarketing Origins as a New Marketing Research Method Translation Prehľad pôvodu neuromarketingu ako novej metódy marketingového výskumu Author info Yahia Mouammine, Hassan Azdimousa Author Mouammine Yahia Co-authors Azdimousa Hassan Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 4 (2021), s. 34-50. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2021.16.4.5 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * neuroveda * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa Annotation Prehľad literatúry o neuromarketingu a počiatkoch jeho vzniku ako novej metódy marketingového výskumu. Všeobecný popisný súhrn relevantnej literatúry, ktorý zdôrazňuje definíciu neuromarketingu ako novej marketingovej disciplíny a sleduje jeho počiatky a základy od a pred príchodom neuroekonómie, keďže tá sa považuje za jeho predchodcu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 849.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1