Number of the records: 1  

X-faktor digitálního produktu? Špičkový UX design!

  1. Title X-faktor digitálního produktu? Špičkový UX design!
    Author infoLukáš Zazvonil
    Author Zazvonil Lukáš
    Source document Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 28, č. 12 (2021), s. 24-25. - Praha : 4H production, 2021. ISSN 1212-4273
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords bankovníctvo * zákazníci * služby digitálne * komunikácia * výskum
    AnnotationPrincípy fungovania užívateľskej skúsenosti UX (user experience). Cieľ UX designu a vytvorenie digitálnej služby, ktorá zodpovedá potrebám online zákazníka a jej ovládanie je rýchle, jednoduché a príjemné. Budovanie dobrého UX designu produktu v oblasti bankovníctva pomocou užívateľského výskumu, ktorý pomáha zlepšiť komunikáciu so zákazníkmi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.