Number of the records: 1  

The Role of Satisfaction and Loyalty Management in Slovak Enterprises in the Current Industrial Revolution

  1. Title The Role of Satisfaction and Loyalty Management in Slovak Enterprises in the Current Industrial Revolution
    TranslationÚloha manažmentu spokojnosti a lojality v slovenských podnikoch v súčasnej priemyselnej revolúcii
    Author infoAndrea Čambalíková, Patrik Richnák
    Author Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Richnák Patrik EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Source document Nové trendy 2021 : sborník příspěvků. Pp. 141-148 online. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2021 ; Nové trendy - New trends 2021 mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-7610-012-1. ISSN 2336-7431
    NoteVEGA 1/0375/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords manažment strategický * riadenie vzťahov so zákazníkmi * vzťahy so zákazníkmi * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * starostlivosť o zákazníkov * priemysel 4.0 * výhody konkurenčné * Slovensko
    AnnotationManažment a riadenie spokojnosti a lojality zákazníkov ako konkurenčná výhoda pre podniky na trhu, so zameraním na celú zákaznícku skúsenosť vrátane služieb a inovatívnu metódu manažmentu spokojnosti a lojality zákazníkov, s charakteristikou a predpokladmi tejto metódy a aj procesom jej implementácie, hlavnými výhodami a obmedzeniami. Výsledky výskumu v podnikoch pôsobiacich na Slovensku a výsledky medzinárodných výskumov v tejto oblasti.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00064-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF216.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.