Number of the records: 1
Implementation of Corporate Social Responsibility Strategy to Enhance Firm Reputation and Competitive Advantage
Title Implementation of Corporate Social Responsibility Strategy to Enhance Firm Reputation and Competitive Advantage Translation Implementácia stratégie spoločenskej zodpovednosti na zvýšenie povesti firmy a konkurenčnej výhody Author info Ngoc Khuong Mai, An Khoa Truong Nguyen, Thanh Thuy Nguyen Author Mai Ngoc Khuong Co-authors Nguyen An Khoa Truong Nguyen Thanh Thuy Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 4 (2021), s. 96-114. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. ISSN 1804-1728 DOI 10.7441/joc.2021.04.06 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords zodpovednosť spoločenská * podnik malý * podnik stredný * konkurencieschopnosť * reputácia podniku Annotation Spoločenská zodpovednosť podnikov a jej význam pre získanie pozitívnej povesti podniku. Postupy spoločenskej zodpovednosti podnikov. Spoločenská zodpovednosť podnikov a povesť firmy. Spoločenská zodpovednosť podnikov a konkurenčná výhoda firmy. Implementácia spoločenskej zodpovednosti podnikov ako dlhodobej stratégie na získanie dobrého mena a konkurenčnej výhody. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1