Number of the records: 1  

Implementation of Corporate Social Responsibility Strategy to Enhance Firm Reputation and Competitive Advantage

  1. Title Implementation of Corporate Social Responsibility Strategy to Enhance Firm Reputation and Competitive Advantage
    TranslationImplementácia stratégie spoločenskej zodpovednosti na zvýšenie povesti firmy a konkurenčnej výhody
    Author infoNgoc Khuong Mai, An Khoa Truong Nguyen, Thanh Thuy Nguyen
    Author Mai Ngoc Khuong
    Co-authors Nguyen An Khoa Truong
    Nguyen Thanh Thuy
    Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 4 (2021), s. 96-114. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. ISSN 1804-1728
    DOI 10.7441/joc.2021.04.06
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords zodpovednosť spoločenská * podnik malý * podnik stredný * konkurencieschopnosť * reputácia podniku
    AnnotationSpoločenská zodpovednosť podnikov a jej význam pre získanie pozitívnej povesti podniku. Postupy spoločenskej zodpovednosti podnikov. Spoločenská zodpovednosť podnikov a povesť firmy. Spoločenská zodpovednosť podnikov a konkurenčná výhoda firmy. Implementácia spoločenskej zodpovednosti podnikov ako dlhodobej stratégie na získanie dobrého mena a konkurenčnej výhody.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.