Number of the records: 1  

Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021

  1. Title Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021
    TranslationSpotrebiteľské vnímanie regionálnych značiek v Česku v roku 2021
    Author infoMichal Stoklasa, Kateřina Matušínská
    Author Stoklasa Michal
    Co-authors Matušínská Kateřina
    Source document Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Vol. 30, no. 1 (2022), s. 1-11. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2022. ISSN 1804-8048
    DOI 10.46585/sp30011359
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * nákup * značky výrobkov * zákazníci * prieskum * Česko
    AnnotationPovedomie spotrebiteľov o regionálnej značke, ako sú vnímané regionálne značky, ich charakteristiky a výhody. Charakteristiky zákazníkov regionálnej značky. Dotazníkový prieskum na vzorke 1050 zákazníkov v Českej republike.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF286.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.