Number of the records: 1
Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021
Title Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021 Translation Spotrebiteľské vnímanie regionálnych značiek v Česku v roku 2021 Author info Michal Stoklasa, Kateřina Matušínská Author Stoklasa Michal Co-authors Matušínská Kateřina Source document Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Vol. 30, no. 1 (2022), s. 1-11. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2022. ISSN 1804-8048 DOI 10.46585/sp30011359 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords správanie spotrebiteľa * nákup * značky výrobkov * zákazníci * prieskum * Česko Annotation Povedomie spotrebiteľov o regionálnej značke, ako sú vnímané regionálne značky, ich charakteristiky a výhody. Charakteristiky zákazníkov regionálnej značky. Dotazníkový prieskum na vzorke 1050 zákazníkov v Českej republike. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 286.5 KB publicly available article
Number of the records: 1