Number of the records: 1  

Research into Unplanned Purchases on the Serbian Market

  1. Title Research into Unplanned Purchases on the Serbian Market
    TranslationPrieskum neplánovaných nákupov na srbskom trhu
    Author infoSuzana Đukić, Jelena Stanković
    Author Đukić Suzana
    Co-authors Stanković Jelena
    Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 26, no. 2 (2021), s. 45-53. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2021. ISSN 2334-6191
    DOI 10.5937/StraMan2102042D
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSerbia
    Keywords nákup * plánovanie * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * predajne * prieskum * Srbsko
    AnnotationImpulzívne nákupy, ktoré spotrebitelia pred vstupom do predajne neplánovali a sú stimulované náhlymi potrebami spotrebiteľov, momentálnou náladou, odporúčaniami predajcu alebo iných spotrebiteľov, ako aj stimulmi v predajni, ako sú atmosféra v predajni, zľavnené ceny, darčeky, atď. Impulzný nákup spotrebiteľom uľahčujú mnohé inovácie, ako napr. flexibilná pracovná doba obchodov, cenovo dostupná ponuka produktov/služieb, online predaj, ponuka tzv. „instantných“ pôžičiek, existencia bankomatov. Základné charakteristiky neplánovaných nákupov a faktory, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľské správanie pri takýchto nákupoch. Najvýznamnejšie motívy neplánovaných nákupov uskutočnených spotrebiteľmi v Srbskej republike.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF451 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.