Number of the records: 1  

Analysis of Shopping Behavior in the Furniture Segment During the Covid-19

  1. Title Analysis of Shopping Behavior in the Furniture Segment During the Covid-19
    TranslationAnalýza nákupného správania v segmente nábytku počas COVID-19
    Author infoMarek Kukura
    Author Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing Identity : New Changes, New Challenges : Conference Proceedings from the International Scientific Conference 9th November 2021 Online. Pp. 417-425 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021 / Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Madleňák Adam. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726
    NoteVEGA 1/0587/19
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords priemysel drevársky * priemysel nábytkársky * koronavírus * pandémia * správanie spotrebiteľa * nákup * nákup elektronický
    AnnotationNástup pandemických opatrení spôsobil zmeny v nákupnom správaní spotrebiteľov. Predaj nábytku rezistoval. Zákazník sa potrebuje nábytku dotknúť a vidieť jeho farbu. Pandemická situácia to neumožňuje. Slovenský nákupca nezostal konzervatívny, ale začal využívať online metódy na nákup nábytku.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00012-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF767.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.