Number of the records: 1  

Analysis of Prices of Print Advertising and the Effectiveness of Print Advertising on Readers

  1. Title Analysis of Prices of Print Advertising and the Effectiveness of Print Advertising on Readers
    TranslationAnalýza cien printovej inzercie a efektivity printovej inzercie na čitateľov
    Author infoEva Kalinová, Jakub Horák, Eliška Pešková
    Author Kalinová Eva
    Co-authors Horák Jakub
    Pešková Eliška
    Source document Acta oeconomica Universitatis Selye : International Scientific Journal. Vol. 10, no. 2 (2021), pp. 25-46 online. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2021. ISSN 1338-6581
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords vydavateľstvá * inzercia * marketing * reklama * tlač * efektívnosť * Česko
    AnnotationAnalýza ceny printovej inzercie v domácich tlačiarňach v Česku a efektivita tlačenej inzercie v papierovej forme na čitateľov. Údaje na zistenie efektívnosti tlačenej reklamy v papierovej forme sú získané prostredníctvom metódy CAWI. Pomoc inzerentom určiť, ktoré vydavateľstvo ponúka finančne najvýhodnejšiu inzerciu. Cenové porovnanie inzercie u jednotlivých vydavateľstiev.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.4 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.