Number of the records: 1
Analysis of Prices of Print Advertising and the Effectiveness of Print Advertising on Readers
Title Analysis of Prices of Print Advertising and the Effectiveness of Print Advertising on Readers Translation Analýza cien printovej inzercie a efektivity printovej inzercie na čitateľov Author info Eva Kalinová, Jakub Horák, Eliška Pešková Author Kalinová Eva Co-authors Horák Jakub Pešková Eliška Source document Acta oeconomica Universitatis Selye : International Scientific Journal. Vol. 10, no. 2 (2021), pp. 25-46 online. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2021. ISSN 1338-6581 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords vydavateľstvá * inzercia * marketing * reklama * tlač * efektívnosť * Česko Annotation Analýza ceny printovej inzercie v domácich tlačiarňach v Česku a efektivita tlačenej inzercie v papierovej forme na čitateľov. Údaje na zistenie efektívnosti tlačenej reklamy v papierovej forme sú získané prostredníctvom metódy CAWI. Pomoc inzerentom určiť, ktoré vydavateľstvo ponúka finančne najvýhodnejšiu inzerciu. Cenové porovnanie inzercie u jednotlivých vydavateľstiev. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.4 MB publicly available article
Number of the records: 1