Number of the records: 1
Hudba ako marketingový nástroj na zvýšenie návštevnosti a tržieb
Title Hudba ako marketingový nástroj na zvýšenie návštevnosti a tržieb Author info Juraj Litomerický Author Litomerický Juraj Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 1 (2022), s. 20-28. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords hudba * zákazníci * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * komunikácia marketingová * prieskum Annotation Autor na základe dlhoročných vlastných skúseností a prostredníctvom dotazníkového prieskumu navrhuje princípy výberu vhodnej hudby, ako marketingového nástroja zameraného na zvýšenie návštevnosti a tržieb v prevádzkach maloobchodu a služieb, s prihliadnutím na charakter prevádzky, segmenty klientov, alokáciu operácií a ďalšie skutočnosti. Autor upozorňuje na často sa vyskytujúce chyby a zároveň odporúča riešenia ako pri výbere vhodnej hudby postupovať, aby táto klientom spríjemnila pobyt v prevádzkach a stala sa tak predpokladom zvýšenia ich návštevnosti a tržieb. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 1
article
Number of the records: 1