Number of the records: 1  

Retail Products´Sustainability From the Point of Czech Consumers´ View

  1. Title Retail Products´Sustainability From the Point of Czech Consumers´ View
    TranslationUdržateľnosť retailových produktov z pohľadu českých spotrebiteľov
    Author infoEva Jaderná
    Author Jaderná Eva
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 1 (2022), s. 29-37. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords produkty * udržateľnosť * retailing * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie manažérske * výskum marketingový * Česko
    AnnotationUdržateľnosť v retaile je jedna z najdôležitejších častí strategického manažérskeho rozhodovania. Jeden z aspektov udržateľnosti retailera je ponuka udržateľných produktov. Udržateľné produkty znamenajú skutočný záujem o environmentálny, sociálny a ekonomický rozvoj. Udržateľnosť je aspekt, ktorý podporuje lepší pocit spotrebiteľa pri spotrebe produktov. Cenová úroveň mnohých udržateľných produktov je porovnateľná s cenami obyčajného sortimentu, preto je udržateľná ponuka zaujímavá pre mnoho spotrebiteľov. Prezentácia výsledkov marketingového výskumu z roku 2021, ktorý bol zameraný na vnímanie udržateľného produktu a záujem o udržateľnosť u rôznych druhov tovaru. Aspekty, ktoré sú dôležité pri posudzovaní udržateľných produktov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.