Number of the records: 1  

Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing

  1. Title Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing
    TranslationStratégia etického prístupu v neuromarketingu
    Author infoRóbert Hula
    Author Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : COVID-19 Recovery: The Need for Speed : Conference Proceedings; Bratislava, 16 November 2021. Pp. 194-207 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Kuběnková Dana ; Zeman Jakub ; Puškárová Paula ; Augustín Michael ; Badura Peter ; Belkovicsová Daša ; EDAMBA 2021 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4930-1
    DOI 10.53465/EDAMBA.2021.9788022549301.194-207
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * neuroveda * výskum trhu * etika * Slovensko
    AnnotationDefinícia neuromarketingu a jeho konfrontácia s tradičnými marketingovými metódami. Tradičné metódy marketingového výskumu založené na dopyte zlyhávajú, pretože závisia od ochoty respondentov opísať svoje pocity. Neuromarketing sa zameriava na priame skúmanie toho, ako sa respondenti cítia a čo si myslia o produkte alebo reklame. Dôležitosť etického prístupu v podmienkach neuromarketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00138-051, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF348.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.