Number of the records: 1  

Marketingová stratégia startupu pri vstupe na zahraničný trh

  1. Title Marketingová stratégia startupu pri vstupe na zahraničný trh : diplomová práca
    Author infoSilvia Murínová, školiteľ: Richard Bednár
    Author Murínová Silvia
    Another authors Bednár Richard (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Issue dataBratislava, 2022. - 63 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number922622

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce865.4 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.