Number of the records: 1  

Význam značky, firemnej identity a kultúry v marketingovej komunikácii

  1. Title Význam značky, firemnej identity a kultúry v marketingovej komunikácii : diplomová práca
    Author infoLenka Tovarňáková, školiteľ: Dana Hrušovská
    Author Tovarňáková Lenka
    Another authors Hrušovská Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Issue dataBratislava, 2022. - 69 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number922421

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha151 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.