Number of the records: 1  

Možnosti využitia neuromarketingových nástrojov pri skúmaní spotrebiteľa

  1. Title Možnosti využitia neuromarketingových nástrojov pri skúmaní spotrebiteľa : bakalárska práca
    Author infoMatej Vojtech, školiteľ: Róbert Hula
    Author Vojtech Matej
    Another authors Hula Róbert (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2022. - 44 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number920669

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce884.3 KBverejne dostupné

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.