Number of the records: 1  

Neuromarketing Research Using Method of Electroencephalography

  1. Title Neuromarketing Research Using Method of Electroencephalography
    TranslationNeuromarketingový výskum metódou elektroencefalografie
    Author infoMichael Šášky
    Author Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 1 (2022), s. 114-125 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * metódy diagnostické * výskum
    AnnotationVyužitie a potenciál metód elektroencefalografie v neuromarketingovom výskume. Výhody a prínosy tejto metódy a predpoklady na jej použitie. Neuromarketingový výskum pomocou technológie EEG. Proces pripojenia zariadení EEG Bitbrain Diadem pre neuromarketing výskumu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00199-008, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF262.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.