Number of the records: 1  

Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research

  1. Title Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research
    TranslationStratégia etického prístupu v neuromarketingu z hľadiska marketingového výskumu
    Author infoRóbert Hula
    Author Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 51, č. 2 (2022), s. 105-128. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 0323-262X
    DOI 10.53465/ER.2644-7185.2022.2.105-128
    NoteI-22-107-00
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * neuroveda * výskum marketingový * etika * prieskum trhu * Slovensko
    AnnotationNeuromarketing a jeho miesto v marketingovom výskume. Tradičné metódy marketingového výskumu v porovnaní s neuromarketingovými metódami. Etický prístup v neuromarketingu. Neuromarketingový výskum v podmienkach Slovenskej republiky.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00227-003, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF378.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.