Number of the records: 1  

CEO Rhetorical Strategies and Firms’ Internationalization: A Communication Perspective

  1. Title CEO Rhetorical Strategies and Firms’ Internationalization: A Communication Perspective
    TranslationRétorické stratégie generálneho riaditeľa a internacionalizácia firiem: komunikačná perspektíva
    Author infoQiuyue Shao, Shouming Chen, Peien Chen
    Author Shao Qiuyue
    Co-authors Chen Shouming
    Chen Peien
    Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 27, no. 2 (2022), s. 4-16. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2022. ISSN 2334-6191
    DOI 10.5937/StraMan2200006S
    NoteOsobné charakteristiky generálneho riaditeľa a ich vplyv na internacionalizáciu firiem. Význam komunikácie v procese internacionalizácie firmy. Pomocou údajov rétorických stratégií generálnych riaditeľov a úrovne internacionalizácie 118 čínskych kótovaných firiem sa testoval vplyv rétorickej stratégie generálnych riaditeľov na internacionalizáciu firiem.
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSerbia
    Keywords komunikácia * rétorika * firmy * riaditelia * riadenie strategické * manažment * internacionalizácia * CEO * Čína
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF465.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.