Number of the records: 1  

Fenomén kritického myslenia v edukácii: rozvoj hodnotiaceho myslenia

  1. Title Fenomén kritického myslenia v edukácii: rozvoj hodnotiaceho myslenia
    Author infoRebeka Štefánia Koleňáková
    Author Koleňáková Rebeka Štefánia
    Source document Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 11, č. 1 (2022), s. 23-26. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2022. ISSN 1805-0638
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords vzdelávanie * myslenie kritické * žiaci * študenti * učitelia * metódy
    AnnotationNízka úroveň kritického myslenia žiakov a študentov na Slovensku na základe výsledkov medzinárodných meraní a výskumov. Stratégie rozvoja hodnotiaceho myslenia ako determinant rozvoja kritického myslenia. Formovanie a rozvíjanie kritického myslenia u žiakov prostredníctvom cieľavedomých a systematicky aplikovaných metód a stratégií, čím učiteľ zabezpečí predpoklady na úspešnú adaptáciu každého žiaka do spoločnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF375.1 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.