Number of the records: 1
The Influence of Non-product-related Attributes on Media Brands' Consumption
Title The Influence of Non-product-related Attributes on Media Brands' Consumption Translation Vplyv atribútov, nesúvisiacich s produktom na spotrebu mediálnych značiek Author info Linda Saulite, Deniss Ščeulovs, František Pollák Author Saulite Linda Co-authors Ščeulovs Deniss Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Journal of Open Innovation : Technology, Market, and Complexity. Vol. 8, no. 3 (2022), pp. 2-26 online. - Basel : MDPI. ISSN 2199-8531 DOI 10.3390/joitmc8030105 Note Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Switzerland Keywords značky * médiá * médiá sociálne * hodnota * vlastnosti tovaru úžitkové * vlastnosti výrobkov úžitkové * spotrebitelia * mládež Annotation Dôležitosť a úloha atribútov značky, ktoré nesúvisia s produktom, napr. používateľské snímky v rámci obsahu miestnych spravodajských médií mladšími osobami vo veku 15–24 rokov. Vplyv asociácie mediálnych značiek na spotrebu obsahu a angažovanosť. Public work category ADM Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00261-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2.7 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1