Number of the records: 1  

The Influence of Non-product-related Attributes on Media Brands' Consumption

  1. Title The Influence of Non-product-related Attributes on Media Brands' Consumption
    TranslationVplyv atribútov, nesúvisiacich s produktom na spotrebu mediálnych značiek
    Author infoLinda Saulite, Deniss Ščeulovs, František Pollák
    Author Saulite Linda
    Co-authors Ščeulovs Deniss
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Journal of Open Innovation : Technology, Market, and Complexity. Vol. 8, no. 3 (2022), pp. 2-26 online. - Basel : MDPI. ISSN 2199-8531
    DOI 10.3390/joitmc8030105
    NoteRegistrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSwitzerland
    Keywords značky * médiá * médiá sociálne * hodnota * vlastnosti tovaru úžitkové * vlastnosti výrobkov úžitkové * spotrebitelia * mládež
    AnnotationDôležitosť a úloha atribútov značky, ktoré nesúvisia s produktom, napr. používateľské snímky v rámci obsahu miestnych spravodajských médií mladšími osobami vo veku 15–24 rokov. Vplyv asociácie mediálnych značiek na spotrebu obsahu a angažovanosť.
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00261-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2.7 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.