Number of the records: 1  

Úloha manažérskych organizácií v cieľových miestach pri zabezpečení spokojnosti návštevníkov

  1. Title Úloha manažérskych organizácií v cieľových miestach pri zabezpečení spokojnosti návštevníkov
    Parallel titleThe Role of Destination Management Organizations in Achieving Visitor Satisfaction
    Author infoLenka Dzúriková, Vanda Maráková
    Author Dzúriková Lenka
    Co-authors Maráková Vanda
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 55, č. 1 (2022), s. 17-27. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2022. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords ukazovatele * ruch cestovný * spokojnosť zákazníkov * manažment * organizácie
    AnnotationLiterárny prehľad o úlohe organizácií destinačného manažmentu pri dosahovaní spokojnosti návštevníkov. Určenie ukazovateľov spokojnosti návštevníkov, ktoré je možné aplikovať v podmienkach slovenských destinácií.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.