Number of the records: 1  

Marketing Management Risks of Online Business: Taxonomy, Verification and Assessment

  1. Title Marketing Management Risks of Online Business: Taxonomy, Verification and Assessment
    TranslationRiziká marketingového manažmentu v online podnikaní: taxonómia, overovanie a hodnotenie
    Author infoAlona Natorina, Mykola Butko
    Author Natorina Alona
    Co-authors Butko Mykola
    Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 192, no. 7-8 (2021), s. 137-147. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2021. ISSN 1728-6239
    DOI 10.21003/ea.V192-11
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords manažment * marketing * riziko * riadenie rizík * podnikanie elektronické * transformácia digitálna * Ukrajina
    AnnotationRozvoj online podnikania v kontexte digitálnej transformácie. Riziká marketingového manažmentu online podnikania v kontexte digitálnej transformácie. Implementácia nových prístupov k riešeniu podnikateľských problémov v dôsledku rozvoja digitálnej transformácie. Vyvíjanie a testovanie aplikovaných nástrojov na efektívne riadenie rizík online podnikania. Eliminácia rizík online podnikania prostredníctvom vytvorenia inteligentného bezpečnostného IT systému. Online podnikanie ukrajinských maloobchodníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 7-8

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF5.1 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.