Number of the records: 1
Marketing Management Risks of Online Business: Taxonomy, Verification and Assessment
Title Marketing Management Risks of Online Business: Taxonomy, Verification and Assessment Translation Riziká marketingového manažmentu v online podnikaní: taxonómia, overovanie a hodnotenie Author info Alona Natorina, Mykola Butko Author Natorina Alona Co-authors Butko Mykola Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 192, no. 7-8 (2021), s. 137-147. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2021. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V192-11 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords manažment * marketing * riziko * riadenie rizík * podnikanie elektronické * transformácia digitálna * Ukrajina Annotation Rozvoj online podnikania v kontexte digitálnej transformácie. Riziká marketingového manažmentu online podnikania v kontexte digitálnej transformácie. Implementácia nových prístupov k riešeniu podnikateľských problémov v dôsledku rozvoja digitálnej transformácie. Vyvíjanie a testovanie aplikovaných nástrojov na efektívne riadenie rizík online podnikania. Eliminácia rizík online podnikania prostredníctvom vytvorenia inteligentného bezpečnostného IT systému. Online podnikanie ukrajinských maloobchodníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 7-8
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 5.1 MB publicly available article
Number of the records: 1