Number of the records: 1
Essential Factors for Building Customer Relationships on Facebook: Evidence from the Czech Republic
Title Essential Factors for Building Customer Relationships on Facebook: Evidence from the Czech Republic Translation Základné faktory pre budovanie vzťahov so zákazníkmi na Facebooku: dôkazy z Českej republiky Author info Ottó Bartók, Jana Matošková Author Bartók Ottó Co-authors Matošková Jana Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 25, č. 2 (2022), s. 134–151. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2022. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2022-2-009 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords vzťahy so zákazníkmi * siete sociálne * obchod elektronický * správanie spotrebiteľa * lojálnosť zamestnancov * spokojnosť zákazníkov Annotation Identifikácia faktorov súvisiacich s Facebook profilom podniku, ktorý ovplyvňuje spokojnosť a lojalitu zákazníkov v elektronickom obchode. Využitie netradičných faktor ako sebaúčinnosť či bezpečnosť dát. Výsledky dotazníkového prieskumu sú modelované prostredníctvom štrukturálnych rovníc. Dôveryhodné informácie ako nevyhnutná podmienka pri profilovaní spoločnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 682.5 KB publicly available article
Number of the records: 1