Number of the records: 1  

Essential Factors for Building Customer Relationships on Facebook: Evidence from the Czech Republic

  1. Title Essential Factors for Building Customer Relationships on Facebook: Evidence from the Czech Republic
    TranslationZákladné faktory pre budovanie vzťahov so zákazníkmi na Facebooku: dôkazy z Českej republiky
    Author infoOttó Bartók, Jana Matošková
    Author Bartók Ottó
    Co-authors Matošková Jana
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 25, č. 2 (2022), s. 134–151. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2022. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2022-2-009
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords vzťahy so zákazníkmi * siete sociálne * obchod elektronický * správanie spotrebiteľa * lojálnosť zamestnancov * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationIdentifikácia faktorov súvisiacich s Facebook profilom podniku, ktorý ovplyvňuje spokojnosť a lojalitu zákazníkov v elektronickom obchode. Využitie netradičných faktor ako sebaúčinnosť či bezpečnosť dát. Výsledky dotazníkového prieskumu sú modelované prostredníctvom štrukturálnych rovníc. Dôveryhodné informácie ako nevyhnutná podmienka pri profilovaní spoločnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF682.5 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.