Number of the records: 1  

Do Service Quality and Social Media Marketing Improve Customer Retention in Hotels? Testing the Mediation Effect

  1. Title Do Service Quality and Social Media Marketing Improve Customer Retention in Hotels? Testing the Mediation Effect
    TranslationZlepšuje kvalita služieb a marketing sociálnych médií udržanie si zákazníkov v hoteloch? Testovanie efektu mediácie
    Author infoRomina Cheraghalizadeh, Jaroslava Dědková
    Author Cheraghalizadeh Romina
    Co-authors Dědková Jaroslava
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 25, č. 2 (2022), s. 118–133. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2022. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2022-2-008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords kvalita služieb * marketing * médiá sociálne * spokojnosť zákazníkov * hotelierstvo
    AnnotationSkúmanie vplyvu kvality služieb a marketingu sociálnych médií na udržanie si zákazníkov v hoteloch. Hodnotenie, ako spokojnosť zákazníkov, povedomie o značke a imidž značky sprostredkúvajú túto asociáciu. Testovanie hypotézy bolo urobené pomocou korelačnej a regresnej analýzy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF586.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.