Number of the records: 1  

Suitability of Measuring Consumer Ethnocentrism Based on Cetscale10 and Cetscale17 in Slovakia

  1. Title Suitability of Measuring Consumer Ethnocentrism Based on Cetscale10 and Cetscale17 in Slovakia
    TranslationVhodnosť merania spotrebiteľského etnocentrizmu na základe Cetscale10 a Cetscale17 na Slovensku
    Author infoMarián Čvirik
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Interdisciplinarity in Theory and Practice : Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields. Nr. 24 (2022), s. 14-18 online. - Arad : Editura Adoram, 2022. ISSN 2344-2409
    NoteI-22-104-00
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionRomania
    Keywords správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * etnocentrizmus spotrebiteľský * metódy štatistické * metódy matematické * Slovensko
    AnnotationSpotrebiteľský etnocentrizmus - zameranie sa na podporu domácej produkcie. Najpoužívanejšie nástroje na meranie spotrebiteľského etnocentrizmu - CETSCALE10 a CETSCALE17. Faktory, ktoré ovplyvňujú úroveň spotrebiteľského etnocentrizmu.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00300-002, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: Nr. 24

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF457.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.