Number of the records: 1
Suitability of Measuring Consumer Ethnocentrism Based on Cetscale10 and Cetscale17 in Slovakia
Title Suitability of Measuring Consumer Ethnocentrism Based on Cetscale10 and Cetscale17 in Slovakia Translation Vhodnosť merania spotrebiteľského etnocentrizmu na základe Cetscale10 a Cetscale17 na Slovensku Author info Marián Čvirik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Interdisciplinarity in Theory and Practice : Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields. Nr. 24 (2022), s. 14-18 online. - Arad : Editura Adoram, 2022. ISSN 2344-2409 Note I-22-104-00 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Romania Keywords správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * etnocentrizmus spotrebiteľský * metódy štatistické * metódy matematické * Slovensko Annotation Spotrebiteľský etnocentrizmus - zameranie sa na podporu domácej produkcie. Najpoužívanejšie nástroje na meranie spotrebiteľského etnocentrizmu - CETSCALE10 a CETSCALE17. Faktory, ktoré ovplyvňujú úroveň spotrebiteľského etnocentrizmu. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00300-002, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: Nr. 24
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 457.2 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1