Number of the records: 1  

Cielenie online reklamy s využitím štatistických metód

  1. Title Cielenie online reklamy s využitím štatistických metód : dizertačná práca
    Author infoRomana Šipoldová, školiteľ: Erik Šoltés
    Author Šipoldová Romana EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Another authors Šoltés Erik (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Corporation Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra štatistiky
    Issue dataBratislava, 2022. - 119 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing elektronický * reklama * metódy štatistické * modely
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number920328

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.4 MBverejne dostupné
    Call numberLocationSublocationInfo
    920328SEKČasopisecká študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.