Number of the records: 1
Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa
Title Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment) Author info Štefan Žák Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2022. - 100 s. Issue 1. vydanie ISBN 978-80-225-4959-2 Document kind prehľady (obzory) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * vodcovstvo * influencer marketing Database BOOKS Copy count 2, currently available 0, at library only 2 Call number 919688, 919689
book
Call number Location Sublocation Info 919688 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 919689 SEK Sklad knižničného fondu In-Library Use Only
Number of the records: 1