Number of the records: 1  

Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa

  1. Title Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment)
    Author infoŠtefan Žák
    Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2022. - 100 s.
    Issue1. vydanie
    ISBN978-80-225-4959-2
    Document kindprehľady (obzory)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * vodcovstvo * influencer marketing
    DatabaseBOOKS
    Copy count2, currently available 0, at library only 2
    Call number919688, 919689

    Call numberLocationSublocationInfo
    919688SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    919689SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.