Number of the records: 1  

European Market’s Cultural Zones of Homogeneity: Hierarchical Clustering Analysis

  1. Title European Market’s Cultural Zones of Homogeneity: Hierarchical Clustering Analysis
    TranslationKultúrne zóny homogénnosti európskeho trhu: hierarchická zhluková analýza
    Author infoPeter Štetka, Nora Grisáková, Iveta Kufelová
    Author Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Kufelová Iveta EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Global Business Conference 2022 Proceedings : Reshaping Customer-Oriented Business. Pp. 156-168 online. - Zagreb : Innovation Institute, 2022 ; Annual Global Business Conference Reshaping Customer-Oriented Business. ISSN 1848-2252
    NoteVEGA 1/0646/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCroatia
    Keywords analýza zhluková * klaster * kultúra * segmentácia * stratégia marketingová * trh * Európa
    AnnotationIdentifikácia špecifických kultúrnych segmentov, t. j. klastrov v rámci európskeho trhu, ktoré možno z pohľadu marketérov definovať ako zónu kultúrnej homogénnosti, čo umožňuje obchodníkom vytvárať a uplatňovať jednotné marketingové stratégie, taktiky, a programy pre každý segment s využitím silných stránok lokalizácie pri zachovaní primeranej úrovne globálneho prístupu, t. j. optimalizovaná glokácia. Segmentácia uvedená v tomto článku bola vykonaná pomocou hierarchickej zhlukovej analýzy a ďalších priradených metód.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00364-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF396.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.