Number of the records: 1  

Ako zvládnuť vypäté situácie s klientom?

  1. Title Ako zvládnuť vypäté situácie s klientom?
    Author infoDušan Straňák
    Author Straňák Dušan
    Source document Zisk manažment. Roč. 14, č. 3 (2022), s. 57-59. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2022. ISSN 1339-2433
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords zákazníci * pracovníci * agresia * situácia sociálna * konflikty * emócie
    AnnotationTakmer každý pracovník so zákazníkmi sa stretol s vypätou situáciou, závisiacou od rozličných faktorov. Vo väčšine zákazníci nereagujú emotívne bez príčiny.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.