Number of the records: 1
Digitálny marketing
Názov Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete : učebnica Autorské údaje Martin Kuchta, recenzenti: Jakub Horváth, Peter Hacek Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Horváth Jakub (Recenzent) Hacek Peter (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave , 2022. - 184 s. [7,73 AH] Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-225-4974-5 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * digitalizácia * komunikácia marketingová * internet * prostredie virtuálne * stránky webové * reklama * programovanie * nákup * nákup elektronický * siete sociálne * médiá sociálne Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 12, z toho voľných 9, prezenčne 2 Signatúra 920477, 920478, 920827-920836 Archív EPC E22 00384-001, kópia plného textu
Call number Location Sublocation Info 920477 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 920478 SEK Sklad knižničného fondu In-Library Use Only 920827 SEK Sklad knižničného fondu availaible 920828 SEK Sklad knižničného fondu availaible 920829 SEK Sklad knižničného fondu availaible 920830 SEK Sklad knižničného fondu availaible 920831 SEK Sklad knižničného fondu availaible 920832 SEK Sklad knižničného fondu availaible 920833 SEK Sklad knižničného fondu availaible 920834 SEK Sklad knižničného fondu availaible 920835 SEK Sklad knižničného fondu availaible 920836 SEK Pobočka SEK Košice borrowed
Number of the records: 1