Number of the records: 1  

The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior

  1. Title The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior
    Parallel titleUtjecaj pozicije prodajnih štandova u prodavaonici na kupovno ponašanje
    TranslationVplyv polohy shopper marketingových stojanov v obchode na nákupné správanie spotrebiteľov
    Author infoMonika Matušovičová, Martin Kuchta, Monika Stanková
    Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Stanková Monika
    Source document Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. Vol. 34, no. 1 (2022), pp. 79-92 online. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790
    DOI 10.22598/mt/2022.34.1.79
    NoteRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCroatia
    Keywords obchod * správanie spotrebiteľa * marketing * zákazníci * spotrebitelia * reklama
    AnnotationVplyv umiestnenia shopper marketingových stojanov v rôznych zónach predajne na nákupné správanie kupujúcich.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00390-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF224.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.