Number of the records: 1
Framework for the Conceptualization of Consumer Neuroscience and Related Neuroscientific Disciplines
Title Framework for the Conceptualization of Consumer Neuroscience and Related Neuroscientific Disciplines Translation Rámec pre konceptualizáciu spotrebiteľskej neurovedy a príbuzných neurovedeckých disciplín Author info Eva Hanuláková, Ferdinand Daňo Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 5-14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuroveda * neuromarketing * etika * správanie spotrebiteľa * manažment Annotation Spotrebiteľská neuroveda predstavuje oblasť výskumu, hľadájúcu vysvetlenia spotrebiteľského správania na základe mozgovej aktivity pomocou neurovedeckých metód. Umožňuje dosiahnuť inovatívne riešenia pre obchod, manažment a marketing, ktoré určujú ich realizovateľnosť v digitálnom prostredí, ako aj v oblasti umelej inteligencie pri dodržaní neuroetických zásad. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00455-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 509.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1