Number of the records: 1  

Framework for the Conceptualization of Consumer Neuroscience and Related Neuroscientific Disciplines

  1. Title Framework for the Conceptualization of Consumer Neuroscience and Related Neuroscientific Disciplines
    TranslationRámec pre konceptualizáciu spotrebiteľskej neurovedy a príbuzných neurovedeckých disciplín
    Author infoEva Hanuláková, Ferdinand Daňo
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 5-14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2
    NoteVEGA 1/0354/22
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuroveda * neuromarketing * etika * správanie spotrebiteľa * manažment
    AnnotationSpotrebiteľská neuroveda predstavuje oblasť výskumu, hľadájúcu vysvetlenia spotrebiteľského správania na základe mozgovej aktivity pomocou neurovedeckých metód. Umožňuje dosiahnuť inovatívne riešenia pre obchod, manažment a marketing, ktoré určujú ich realizovateľnosť v digitálnom prostredí, ako aj v oblasti umelej inteligencie pri dodržaní neuroetických zásad.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00455-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF509.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.