Number of the records: 1  

Trends in the Use of Neuromarketing Tools by Selected Neuromarketing Companies

  1. Title Trends in the Use of Neuromarketing Tools by Selected Neuromarketing Companies
    TranslationTrendy vo využívaní neuromarketingových nástrojov vybranými neuromarketingovými spoločnosťami
    Author infoRóbert Hula, Marek Kukura
    Author Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 26-38. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2
    NoteVEGA 1/0354/22
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * neuroveda * marketing * metódy * spoločnosti * rozhodovanie nákupné
    AnnotationNeuromarketing sa zameriava na procesnú stránku spotrebiteľského rozhodovania. Je nástrojom, vysvetľujúci prečo, na základe čoho a podľa akých kritérií prebieha spotrebiteľské rozhodovanie. Prezentácia vybraných neuromarketingových spoločností a centier pre riešenie neurovedeckých spotrebiteľských problémov, ich nástroje a portfólio služieb. Popis aktuálnych a na trhu špecifických trendov, aj rozdielov z pohľadu územného zamerania podnikov a na základe ich produktového portfólia.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00455-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF515 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.