Number of the records: 1  

The Future of the Digital Experience Using Neuromarketing Research

  1. Title The Future of the Digital Experience Using Neuromarketing Research
    TranslationBudúcnosť digitálneho zážitku pomocou neuromarketingového výskumu
    Author infoMichael Šášky
    Author Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 48-62. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2
    NoteVEGA 1/0354/22
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * neuroveda * marketing elektronický * marketing * inteligencia umelá
    AnnotationPotenciál neuromarketingu a jeho úloha v budúcnosti digitálnych technológií, ktoré sa stanú súčasťou každodennej skúsenosti spotrebiteľa. Všeobecné predpoklady vývoja technológií, inovácií a digitálneho prostredia. Neuromarketingový výskum vie rozpoznať hlbšie neurologické reakcie vo vnútri mozgu respondenta na špecifikované podnety. Využitie neuromarketingových zariadení, technológií a inovácií v novom prostredí webu 3.0.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00455-005, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF489.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.