Number of the records: 1
Marketing Search Engines as Part of the Application of Artificial Intelligence to the Customer
Title Marketing Search Engines as Part of the Application of Artificial Intelligence to the Customer Translation Marketing vyhľadávačov ako súčasť aplikácie umelej inteligencie pre zákazníka Author info Michal Jankovič, Michal Vávra Author Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Vávra Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 83-94. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * marketing elektronický * inteligencia umelá * nástroje marketingové * spotrebitelia * internet Annotation Umelá inteligencia je súčasťou marketingových nástrojov digitálneho marketingu. S komponentami, ako strojové učenie a hlboké učenie, poskytuje hodnotenie, vytvorené vplyvom spotrebiteľského správania na internete. Spolupráca medzi systémom, obchodníkom a spoločnosťou smerom k cieľovému spotrebiteľskému segmentu. Aplikácia umelej inteligencie v marketingových vyhľadávačoch s dôrazom na SEO a vyhodnotenie z pohľadu funkcie AI v marketingových aktivitách. V súčasnosti je SEO AI od Google užívateľsky prívetivejšie, funkčnejšie a pokrokovejšie, než konkurencia. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00455-007, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 442.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1