Number of the records: 1  

Marketing Search Engines as Part of the Application of Artificial Intelligence to the Customer

  1. Title Marketing Search Engines as Part of the Application of Artificial Intelligence to the Customer
    TranslationMarketing vyhľadávačov ako súčasť aplikácie umelej inteligencie pre zákazníka
    Author infoMichal Jankovič, Michal Vávra
    Author Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Vávra Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 83-94. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2
    NoteVEGA 1/0354/22
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * marketing elektronický * inteligencia umelá * nástroje marketingové * spotrebitelia * internet
    AnnotationUmelá inteligencia je súčasťou marketingových nástrojov digitálneho marketingu. S komponentami, ako strojové učenie a hlboké učenie, poskytuje hodnotenie, vytvorené vplyvom spotrebiteľského správania na internete. Spolupráca medzi systémom, obchodníkom a spoločnosťou smerom k cieľovému spotrebiteľskému segmentu. Aplikácia umelej inteligencie v marketingových vyhľadávačoch s dôrazom na SEO a vyhodnotenie z pohľadu funkcie AI v marketingových aktivitách. V súčasnosti je SEO AI od Google užívateľsky prívetivejšie, funkčnejšie a pokrokovejšie, než konkurencia.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00455-007, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF442.8 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.