Number of the records: 1  

The Influence of Behavioural Effects on the Slovak Online Customer by Gender

  1. Title The Influence of Behavioural Effects on the Slovak Online Customer by Gender
    TranslationVplyv behaviorálnych účinkov na slovenského online zákazníka podľa pohlavia
    Author infoMiroslava Skýpalová
    Author Skýpalová Miroslava EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Source document 27th RSEP International Conference on Economics, Finance & Business : Conference Proceedings / Full Papers, 8-9 September 2022 Madrid, Spain. Pp. 148-154. - Ankara : BC Publishing, 2022 ; Kaya M. Veysel ; Chodnicka - Jaworska Patrycja ; 27th RSEP International Conference on Economics, Finance & Business. ISBN 978-605-73146-3-5
    DOI 10.19275/RSEPCONFERENCES207
    NoteVEGA 1/0239/19
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionTurkey
    Keywords správanie spotrebiteľa * zákazníci * nákup elektronický * ekonómia behaviorálna * rozhodovanie nákupné * muži * ženy * Slovensko
    AnnotationNový pohľad na lepšie pochopenie správania online zákazníkov v Slovenskej republike s dôrazom na rod. Rodové rozdiely v online správaní spotrebiteľov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00462-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF220.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.