Number of the records: 1
The Influence of Behavioural Effects on the Slovak Online Customer by Gender
Title The Influence of Behavioural Effects on the Slovak Online Customer by Gender Translation Vplyv behaviorálnych účinkov na slovenského online zákazníka podľa pohlavia Author info Miroslava Skýpalová Author Skýpalová Miroslava EUBFNHKFI - Katedra financií FNH Source document 27th RSEP International Conference on Economics, Finance & Business : Conference Proceedings / Full Papers, 8-9 September 2022 Madrid, Spain. Pp. 148-154. - Ankara : BC Publishing, 2022 ; Kaya M. Veysel ; Chodnicka - Jaworska Patrycja ; 27th RSEP International Conference on Economics, Finance & Business. ISBN 978-605-73146-3-5 DOI 10.19275/RSEPCONFERENCES207 Výstup z projektu VEGA 1/0239/19 Implikácie behaviorálnej ekonómie pre zefektívnenie fungovania súčasných ekonomík
Note VEGA 1/0239/19 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Turkey Keywords správanie spotrebiteľa * zákazníci * nákup elektronický * ekonómia behaviorálna * rozhodovanie nákupné * muži * ženy * Slovensko Annotation Nový pohľad na lepšie pochopenie správania online zákazníkov v Slovenskej republike s dôrazom na rod. Rodové rozdiely v online správaní spotrebiteľov. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00462-002, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 220.9 KB publicly available article
Number of the records: 1