Number of the records: 1  

Introductory Chapter: Brand Management as Part of Corporate Identity

  1. Title Introductory Chapter: Brand Management as Part of Corporate Identity
    TranslationÚvodná kapitola: Manažment značky ako súčasť podnikovej identity
    Author infoFrantišek Pollák
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Brand Management. Pp. 3-7. - London : IntechOpen, 2022 / Pollák František ; Markovič Peter. ISBN 978-1-80356-000-7
    Document kindrozpis článkov z kníh
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreat Britain
    Keywords manažment značky * budovanie značky * identita podniková * marketing * stratégia podniková
    AnnotationPredstavenie pojmov manažment značky a podniková identita. Teoretické definície.
    Public work categoryChapters in scientific monography issued in foreign editorship
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00488-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF324.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.