Number of the records: 1  

Consumer Ethnocentrism as a Factor of Perception of Organic Foods? Some Evidence of Young Slovaks

  1. Title Consumer Ethnocentrism as a Factor of Perception of Organic Foods? Some Evidence of Young Slovaks
    TranslationSpotrebiteľský etnocentrizmus ako faktor vnímania biopotravín? Niekoľko dôkazov od mladých Slovákov
    Author infoMarián Čvirik, Kristína Korytinová
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Korytinová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document DOKBAT 2022 : 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : Conference Proceedings. Pp. 89-98. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2022 ; DOKBAT 2022 International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7678-101-6
    DOI 10.7441/dokbat.2022.09
    NoteI-22-104-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * etnocentrizmus spotrebiteľský * potraviny * biopotraviny * mládež * mladiství * Slovensko
    AnnotationKonzumný etnocentrizmus, ako faktor, ovplyvňujúci komplexné vnímanie biopotravín. Meranie vnímania biopotravín, spotrebiteľského etnocentrizmu a skúmanie vzťahu medzi nimi. Segment mládeže dosahuje nízky stupeň spotrebiteľského etnocentrizmu a pozitívne vníma biopotraviny. Spotrebiteľský etnocentrizmus nie je faktorom, cez ktoré sa vníma biojedlo.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00524-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF472 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.