Number of the records: 1  

An Assessment of Online Reputation of Global Bicycle Brands Based on Their Social Media Activities

  1. Title An Assessment of Online Reputation of Global Bicycle Brands Based on Their Social Media Activities
    TranslationHodnotenie online reputácie svetových značiek bicyklov na základe ich aktivít na sociálnych sieťach
    Author infoVladimír Hojdik, Lucia Šinkovičová, Radka Repiská
    Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Šinkovičová Lucia EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Repiská Radka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document DOKBAT 2022 : 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : Conference Proceedings. Pp. 160-168. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2022 ; DOKBAT 2022 International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7678-101-6
    DOI 10.7441/dokbat.2022
    NoteVEGA 1/0646/20 (50%). - I-22-109-00 (50%)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords reputácia podniku * značky * značky výrobkov * bicykle * médiá sociálne * manažment značky * goodwill
    AnnotationCyklistický priemysel zaznamenal v poslednom období boom, hlavne z dôvodu globálnej pandemickej situácie, ale je aj výsledkom zelenej politiky krajín. Obľúbenosť cyklistiky je na historickom maxime, čo sa odrazilo v narastajúcom dopyte po bicykloch na celom svete. Riešenia výziev v online prostredí a spravovanie online reputácie najpopulárnejších svetových značiek bicyklov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00524-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF611.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.