Number of the records: 1
An Assessment of Online Reputation of Global Bicycle Brands Based on Their Social Media Activities
Title An Assessment of Online Reputation of Global Bicycle Brands Based on Their Social Media Activities Translation Hodnotenie online reputácie svetových značiek bicyklov na základe ich aktivít na sociálnych sieťach Author info Vladimír Hojdik, Lucia Šinkovičová, Radka Repiská Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Šinkovičová Lucia EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Repiská Radka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document DOKBAT 2022 : 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : Conference Proceedings. Pp. 160-168. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2022 ; DOKBAT 2022 International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7678-101-6 DOI 10.7441/dokbat.2022 Note VEGA 1/0646/20 (50%). - I-22-109-00 (50%) Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords reputácia podniku * značky * značky výrobkov * bicykle * médiá sociálne * manažment značky * goodwill Annotation Cyklistický priemysel zaznamenal v poslednom období boom, hlavne z dôvodu globálnej pandemickej situácie, ale je aj výsledkom zelenej politiky krajín. Obľúbenosť cyklistiky je na historickom maxime, čo sa odrazilo v narastajúcom dopyte po bicykloch na celom svete. Riešenia výziev v online prostredí a spravovanie online reputácie najpopulárnejších svetových značiek bicyklov. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00524-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 611.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1