Number of the records: 1
Business Model of a Retail Unit Based on the Assortment Policy of a Selected Food Retail Network in the Era of Digitalization
Title Business Model of a Retail Unit Based on the Assortment Policy of a Selected Food Retail Network in the Era of Digitalization Translation Obchodný model maloobchodnej jednotky na základe sortimentnej politiky vybranej siete maloobchodu s potravinami v ére digitalizácie Author info Róbert Rehák Author Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Workshop Proceedings Engineering Sciences and Production Management. Pp. 100-105. - Košice : Pro Enviro, 2022 / Majerník Milan ; Daneshjo Naqibullah ; Chovancová Jana ; Štofková Jana ; Edl Milan ; Andrzejewski Mariusz ; Kohla Andreas ; Engineering Sciences and Production Management Workshop. ISBN 978-80-89295-96-8 Note VEGA 1/0012/22 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords digitalizácia * modely podnikateľské * marketing * maloobchod * potraviny Annotation Článok obsahuje obchodný model maloobchodnej jednotky založený na sortimentnej politike vybranej siete maloobchodu s potravinami v ére digitalizácie. V príspevku je rozpracovaná a zhrnutá sortimentná politika pre konkrétny obchodný reťazec. Samostatnou časťou je vyhodnotenie sortimentu od slovenských dodávateľov k danému reťazcu. Článok obsahuje aj informácie o aktuálnych trendoch v marketingu vo vzťahu k digitalizácii v obchodných reťazcoch. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00513-005, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 706.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1