Number of the records: 1  

Business Model of a Retail Unit Based on the Assortment Policy of a Selected Food Retail Network in the Era of Digitalization

  1. Title Business Model of a Retail Unit Based on the Assortment Policy of a Selected Food Retail Network in the Era of Digitalization
    TranslationObchodný model maloobchodnej jednotky na základe sortimentnej politiky vybranej siete maloobchodu s potravinami v ére digitalizácie
    Author infoRóbert Rehák
    Author Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Workshop Proceedings Engineering Sciences and Production Management. Pp. 100-105. - Košice : Pro Enviro, 2022 / Majerník Milan ; Daneshjo Naqibullah ; Chovancová Jana ; Štofková Jana ; Edl Milan ; Andrzejewski Mariusz ; Kohla Andreas ; Engineering Sciences and Production Management Workshop. ISBN 978-80-89295-96-8
    NoteVEGA 1/0012/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords digitalizácia * modely podnikateľské * marketing * maloobchod * potraviny
    AnnotationČlánok obsahuje obchodný model maloobchodnej jednotky založený na sortimentnej politike vybranej siete maloobchodu s potravinami v ére digitalizácie. V príspevku je rozpracovaná a zhrnutá sortimentná politika pre konkrétny obchodný reťazec. Samostatnou časťou je vyhodnotenie sortimentu od slovenských dodávateľov k danému reťazcu. Článok obsahuje aj informácie o aktuálnych trendoch v marketingu vo vzťahu k digitalizácii v obchodných reťazcoch.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00513-005, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF706.1 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.