Number of the records: 1  

The Impact of the Covid-19 Pandemic on Pre-christmas Shopping Behavior

  1. Title The Impact of the Covid-19 Pandemic on Pre-christmas Shopping Behavior
    TranslationVplyv pandémie COVID-19 na predvianočné nákupné správanie
    Author infoMichal Jankovič
    Author Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document DOKBAT 2022 : 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : Conference Proceedings. Pp. 179-186. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2022. ISBN 978-80-7678-101-6
    DOI 10.7441/dokbat.2022.18
    NoteIGA SVK/FaME/2022/001
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * pandémia * obchod * obchod elektronický * sviatok štátny * kríza * kríza pandemická * zmennosť * zmeny technologické
    AnnotationHlavné zmeny v správaní spotrebiteľov pri nákupe vianočných darčekov v roku 2020 počas pandémie COVID-19. Hlavné faktory, ovplyvňujúce nákup Vianočných darčekov slovenskými spotrebiteľmi. Zmeny v pomere frekvencie nákupu v kamenných predajniach a na e-shopoch. Digitálne návyky, nárast spotrebiteľských preferencií a náklonnosti k elektronickému nakupovaniu budú pokračovať aj po skončení krízy COVID-19.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00524-012, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF441.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.