Number of the records: 1  

Vnímanie elektromobility generáciou Z

  1. Title Vnímanie elektromobility generáciou Z
    Author infoMarek Kukura, Róbert Hula
    Author Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. S. 40-52. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Daňo Ferdinand ; Naďová Krošláková Monika ; Pajtinková - Bartáková Gabriela. ISBN 978-80-225-5005-5
    NoteVEGA 1/0046/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords elektromobilita * elektromobily * správanie spotrebiteľa * generácie * Slovensko
    AnnotationElektromobily už nemožno považovať len za mestské autá, ale za adekvátnu náhradu spaľovacích motorov. Kým ešte pred pár rokmi dosahoval elektromobil na jedno nabitie dojazd maximálne 400 kilometrov, dnešné elektromobily sú schopné prejsť na jedno nabitie viac ako 600 kilometrov. Samotný tlak na prechod na elektromobily vytvára aj fakt, že od roku 2035 si nebudete môcť kúpiť nový spaľovací motor, čo vytvára priestor pre motiváciu, zmenu v postoji spotrebiteľov a celkovom myslení k elektromobilom. . Prechod na elektromobily musí byť presviedčanie, nie nátlak, čo sa automobilky snažia dosiahnuť hybridnými autami a poukázať na výhodu elektromobilov v mestskom prostredí. Výhodu elektromobilov oceníme najmä v dnešnej dobe, kedy palivá dosahujú svoje maximum a v porovnaní s elektrinou sú oveľa drahšie, čo môže prispieť k rastúcej obľube elektromobilov. Vidí to generácia Z takto?
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00563-009, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF342.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.