Number of the records: 1  

Consumer Behaviour Changes in the Era of Digital Marketing

  1. Title Consumer Behaviour Changes in the Era of Digital Marketing [elektronický zdroj]
    Author infoŠtefan Žák - Mária Hasprová - Tomáš Ružička, Reviewers: Pavol Križo, Gabriela Pajtinková Bartáková, Martina Jelínková
    Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ružička Tomáš
    Another authors Križo Pavol (Recenzent)
    Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent)
    Jelínková Martina (Recenzent)
    Issue dataLondon : Sciemcee Publishing , 2022. - 103 s. [7,63 AH]
    Issue1st Edition
    ISBN978-1-7399378-5-0
    NoteVEGA 1/0505/22
    Document kindmonographs
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreat Britain
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * marketing elektronický * výskum * štúdie * rozhodovanie nákupné * modely
    Public work categoryScientific monography issued in foreign editorships
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00585-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF20 MBverejne dostupné
    electonic book

    electonic book

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.