Number of the records: 1  

Cesta k nákupu elektrospotřebučů u zákazníků v Praze a okolí

  1. Title Cesta k nákupu elektrospotřebučů u zákazníků v Praze a okolí
    Author infoLenka Mastešová
    Author Mastešová Lenka
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 28-29. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords zákazníci * elektrotechnika * správanie spotrebiteľa * Česko
    AnnotationCesta zákazníka k nákupu zahŕňa všetky interakcie zákazníka v bodoch kontaktu so značkou. Zákazník pred kúpou produktu prejde niekoľkými etapami, ktoré na seba nadväzujú a každá etapa je dôležitá pri jeho rozhodovaní, či si kúpi práve túto značku. Rozhodovací proces má niekoľko fáz – identifikácia problému, zber informácií, vyhodnotenie alternatív, rozhodnutie o kúpe a ponákupné správanie. Predložená štúdia prináša niektoré zo záverov realizovaného výskumu, ktorý mapoval počiatočné fázy rozhodovacieho procesu vo vzťahu k zákazníkom na trhu elektrospotrebičov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.