Number of the records: 1  

Influencer monitor - periodický výzkum osobností sociálních sítí

  1. Title Influencer monitor - periodický výzkum osobností sociálních sítí
    Author infoRadek Tahal, Miroslav Karlíček
    Author Tahal Radek
    Co-authors Karlíček Miroslav
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords siete sociálne * komunikácia marketingová * marketing * správanie spotrebiteľa * Česko
    AnnotationTento periodický výskum má za cieľ zistiť, kto sú v súčasnosti najznámejší českí influenceri a ako ich vnímajú mladí Česi. Štúdia využíva dáta zo šiestich výskumných vĺn, pričom v každej vlne je vyše 400 respondentov a má šesťmesačnú periodicitu. Svet českých influencerov sa na prvý pohľad javí ako relatívne stabilný.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.